Concluzii după finală! episodul 1:


Au trecut două zile de la finala concursului Restaurare de pe TVR 1. Nu am reuşit ieri sa scriu despre cum a fost finala deoarece m-am intors târziu de la Bucureşti. După cum probabil ştiţi, am reprezentat Făgăraşul în finală, finală pe care nu am câţtigat-o ci ne-am clasat pe locul al doilea.
În primul rând vreau să vă spun că sunt dezamăgit de organizare, am crezut că o să am şasa să fac lobby pentru cetate, că o să intru în polemici cu cei de la celelalte monumente, în fine, că o să am ocazia să vorbesc. Din păcate, formatul emisiunii a lăsat de dorit, au vorbit mai mult oamenii din TVR decât noi, invitaţii, s-a vorbit mai mult de echipe de realizatori decât de monumente (nu vreu sa marginalizez rolul oamenilor care au realizat filmuleţele despre monumente, au făcut un lucru remarcabil şi le mulţumesc din inimă, însă cred că era mai important ca lumea să vadă monumentele. )
Ştiam un clasament provizoriu încă de la ora 19, clasament care era următorul : 1. Vila Elisabeta, 2. Sighişoara, 3. Făgăraş. M-am supărat un pic şi înainte de a închide telefonul (intram în studio) am încercat să mobilizez lumea să voteze. acest lucru s-a văzut la final, când am reuşit să termină pe locul 2, am reusit să devansăm Sighişoara cu peste 1000 de voturi.
Nu consider neapărat că am pierdut în această emisiune, ci mă bucur că am reuşit să ne facem o publicitate la scară naţionalaă, publicitate de care aveam mare nevoie…..
Înainte de a încheia le mulţumesc tuturor celor care au votat şi îi asigur că votul nu a fost în van, ne-a demonstrat că există o şansă pentru CETATEA FĂGĂRAŞULUI!
PS: mâine continuarea

3 răspunsuri to “Concluzii după finală! episodul 1:”

  1. Pacat ca nu am fost noi fagarasenii pe primul loc… dar sa speram ca in urmatoarea editie vom avea mai mult noroc
    dar o sa continuam si atunci si o sa castigam 🙂

  2. Nu mă gândeam că Sighişoara a terminat pe locul al treilea, chiar am crezut că noi, din păcate, suntem pe acel loc. Îmi pare rău şi nu-mi pare rău că am câştigat. S-a văzut că suntem o forţă, pentru că am devansat alte multe monumente. Iar cu acei bani strânşi măcar se va restaura o întreagă vilă.. cu toate că n-am auzit de ea

  3. PS: Nu-mi pare rău pentru că n-am câştigat pentru că şi vila Elisabeta este tot în România, păi nu?

Lasă un comentariu